Κατόπιν συνεννόησης που είχε ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ.Α., κ. Θέμης Σοφός, με τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, κ. Ηλία Ζαγοραίο, συμφωνήθηκαν τα κάτωθι για την εύρυθμη λειτουργία της ενημέρωσης Α.Β.Μ. και πορείας μηνύσεων και την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναδέλφων:
1) Κάθε συνάδελφος λαμβάνει από το μηχάνημα έναν αριθμό προτεραιότητας, που αντιστοιχεί σε ενημέρωση μέχρι το πολύ δέκα (10) μηνύσεων/ΑΒΜ,
2) Δύο (2) υπάλληλοι (ένας από το Δ.Σ.Α.) εξυπηρετούν τους δικηγόρους, και μία τρίτη (3η) υπάλληλος εξυπηρετεί τους πολίτες, και σε περίπτωση που δεν αναμένει πολίτης, μπορεί η τρίτη υπάλληλος να εξυπηρετήσει δικηγόρους, που έχουν σειρά προτεραιότητας.
3) Ο συνάδελφος με αριθμό προτεραιότητας, που επιθυμεί εκτύπωση της ενημέρωσης και εξυπηρετείται από υπάλληλο που ενδέχεται να μην διαθέτει εκτυπωτή εν λειτουργία, δικαιούται να εξυπηρετηθεί άμεσα από υπάλληλο που διαθέτει εκτυπωτή σε λειτουργία χωρίς αριθμό προτεραιότητας.
4) Παρακαλούνται οι συνάδελφοι, όταν λαμβάνουν αριθμό προτεραιότητας, να μην απουσιάζουν περισσότερο από το χρόνο που χρειάζεται για την διεκπεραίωση της ενημέρωσής τους, ούτε να λαμβάνουν περισσότερους του ενός, αριθμούς προτεραιότητας από το μηχάνημα, καθώς έτσι παρατείνεται ο χρόνος διεκπεραίωσης στο ηλεκτρονικό σύστημα, και προκαλείται καθυστέρηση,
5) Κάθε συνάδελφος δύναται να καταθέσει έγγραφη αίτηση ενημέρωσης πορείας υποθέσεων και να λάβει εντός δύο εργασίμων ημερών την απάντηση, εκτός σειράς προτεραιότητας.
Έχει τέλος δρομολογηθεί από το Δ.Σ.Α. η εγκατάσταση διαδικτυακής εφαρμογής, με την οποία θα δύνανται οι συνάδελφοι να λαμβάνουν, διαδικτυακή σειρά προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους σε συγκεκριμένη (κατά προσέγγιση) ώρα διεκπεραίωσης.
—