Business English, Fundamental Principles
Το εισαγωγικό σεμινάριο Επιχειρηματικών Αγγλικών, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιώτες, που επιθυμούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη άνεση στην καθημερινή χρήση των Αγγλικών στο χώρο εργασίας τους και παράλληλα να τονώσουν τις γλωσσικές δεξιότητες τους, με στόχο να διατυπώνουν με ευχέρεια τις απόψεις τους και να έχουν ενεργή συμμετοχή σε επαγγελματικές συναντήσεις.
Μέθοδος διδασκαλίας: Communicative Approach
Σε ποιους απευθύνεται:
- Σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιώτες, που επιθυμούν να αποκτήσουν μεγαλύτερη άνεση στην καθημερινή χρήση των Αγγλικών στο χώρο εργασίας τους και παράλληλα να τονώσουν τις γλωσσικές δεξιότητες τους
Προϋπόθεση συμμετοχής: Βασική γνώση Αγγλικών (επίπεδο Intermediate)
Περιεχόμενο:
Socialising
- Understanding different cultures
- Welcoming visitors
- Small talk
- Networking
Emails
- Subject line
- Salutation – Close
- Opening sentence – Conclusion
- Abbreviations
- Attaching files
- Informing
Telephoning
- Preparing for a telephone call
- Identifying yourself
- Organising and postponing meetings
Meetings
- Expressing opinion clearly
- Agreeing / disagreeing
- Asking for explanation / clarification
Presentations
- Introduction & Structure
- Linking, sequencing
- Signalling, holding the audience’s attention
Reports
- Format – Register – Structure
- Linking & Fixed expressions
Υλικό
- English for Business Communication, Sweeney, (2003) Cambridge University Press, UK
- English for Emails, Chapman, R. (2016), OXFORD
- Business Benchmark Pre-Intermediate to Intermediate, Whitby, N.(2013), Cambridge University Press
- English for meetings, Keneth, T. (2015), OXFORD
Market Leader Upper Intermediate 3rd edition, Cotton, D., Falvey, F. & Kent, S., ( 2015) PEARSON - English for Presentations, Grussendorf, M., (2007) OXFORD
- Οnline articles (BBC news, LinkedIn, Oxford house, greek reporter, Harvard Business Review, etc.)
- TED presentations