Στοιχεία επικοινωνίας:
Αθήνα: Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 106, Αθήνα 117 41
Email : [email protected]
Τηλέφωνο επικοινωνίας :211 1084 459
Μέσα από ένα αναλυτικό και πρακτικό σεμινάριο θα εκπαιδευτείτε σε όλες τις διαδικασίες λειτουργίας ενός λογιστικού γραφείου και στην πρακτική εφαρμογή των υποχρεώσεων ενός λογιστή. Εμβαθύνετε πλήρως στα φορολογικά και φοροτεχνικά θέματα, καθώς και στις φορολογικές δηλώσεις. Επιπλέον, ανακαλύπτετε την ολοκληρωμένη εκμάθηση του MyDATA και όλα αυτά με χρήση λογιστικών αρχείων, βιβλίων και στοιχείων με πραγματικά παραστατικά και με εφαρμογή των σύγχρονων συστημάτων ERP, όπως Epsilon Net και Union. Με την πρακτική μας προσέγγιση, αυτό το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί ώστε να σας παρέχει απευθείας εφαρμογή και κατανόηση όλων των διαδικασιών.
Κατά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα λάβετε δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και πιστοποίηση από την GlobalCert, που θα επιβεβαιώσει εξειδίκευσή σας στις λειτουργίες λογιστικών γραφείων
Τρόποι Παρακολούθησης
- Live Webinar (διαδραστικό με δυνατότητα επίλυσης αποριών) με έναρξη στις 27 Νοεμβρίου κάθε Δευτέρα και Τετάρτη 18:00 με 21:00, του οποίου το κόστος είναι 500 ευρώ για εργαζόμενους ή 450 ευρώ για ανέργους με δόσεις είτε ως
- Aσύγχρονη Εκπαίδευση (E-Learning) βλέποντάς το στον χρόνο που επιθυμείτε εσείς με απεριόριστη πρόσβαση στα βίντεο και στο υλικό του σεμινάριο του οποίου το κόστος είναι 350 ευρώ εφάπαξ καταβολή ή δύο δόσεις .Σας παρέχετε η δυνατοτητα να το ξεκινήσετε όποια ημερομηνία επιθυμείτε εσείς (αμέσα μετά την συμπλήρωση αίτησης εγγραφής σας στέλνονται οι κωδικοί για την εισοδό σας στην εκπαιδευτική μας πλατφόρμα και παρακολουθείτε τα βίντεο του τελευταίου τμήματος που έχει ολοκληρωθεί)
Δίαρκεια σεμιναρίου : 2,5 μήνες (80 ώρες)
Για να σας κρατήσουμε θέση για το 1ο δωρεάν μάθημα μας αποστέλλετε ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο και email στο [email protected] ή καλέστε μας στο 2111084459.
*Δείτε εδώ τιμές και προσφορές
Συνοπτική ύλη του σεμιναρίου
Ν. 4308/14 Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα
- Βασικές έννοιες και επισημάνσεις Νόμου 4308/14
- Ποιοι υπάγονται στα Ε.Λ.Π. και τηρούν λογιστικά αρχεία (βιβλία)
- Μέγεθος οντοτήτων και Λογιστικά Αρχεία (Άρθρα 1 – 7)
- Απλογραφικά Βιβλία (Β΄ κατηγορίας) – Τήρηση Βιβλίων Εσόδων – Εξόδων
- Διακίνηση – Παραστατικά Πωλήσεων (τιμολόγηση συναλλαγών) – Αποδείξεις σύμφωνα με Ε.Λ.Π
- Φορολογικοί Μηχανισμοί ΦΗΜ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
- Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για φυσικά πρόσωπα
- Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για εταιρίες – νομικά πρόσωπα
- Διακοπή εργασιών
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
- Σύσταση ατομικής επιχείρησης
- Παράδειγμα ίδρυσης ατομικής επιχείρησης
ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ο.Ε.) & ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ε.Ε.)
- Σύσταση Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)
- Παράδειγμα ίδρυσης (σύστασης) Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)
- Άνοιγμα εταιρίας μέσω του προγράμματος Epsilonnet / Union
- Ανάλυση Λογαριασμών και Στηλών του βιβλίου Εσόδων – Εξόδων
- Παράδειγμα Εμπορικής Ατομικής επιχείρησης με απλογραφικά βιβλία
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Ελεύθερων Επαγγελματιών ΠΟΛ. 1120/14
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Βιοτεχνικής Επιχείρησης
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Εστιατορίων
- Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Δικηγόρων, Ιατρών κλπ.
- Ειδικά καθεστώτα ΦΠΑ άρθρου 39
- ΦΠΑ αγροτών
- Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές
- Συναλλαγές με Τρίτες Χώρες
- Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία
- Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών
- Υπολογισμός και απόδοση του ΦΠΑ και του ΦΜΥ
- Εκτύπωση βιβλίων Εσόδων – Εξόδων και έλεγχος με περιοδική ΦΠΑ
- Απόδοση παρακρατημένου ΦΜΥ
- Συμπλήρωση δηλώσεων INTRASTAT – Πίνακας LISTING
- Εργασίες MyDATA
- Προσδιορισμός των ακαθάριστων εσόδων
- Ενημέρωση του Βιβλίου Απογραφών
- Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία
- Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών
- Προσδιορισμός των καθαρών κερδών (Λογιστικός τρόπος προσδιορισμού των κερδών)
- Φορολογικές Αποσβέσεις – Μητρώο Παγίων
- Αναμόρφωση Εξόδων
- Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Β.6)
- Σύνταξη Εντύπου Ε3
- Σύνταξη Φορολογικών Δηλώσεων
- Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα
- Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Ε1)
- Δήλωση για εισοδήματα από μισθωτή εργασία και συντάξεις
- Δήλωση για εισοδήματα από Ατομική Επιχείρηση
- Αναλυτικά Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Νομικά Πρόσωπα
- Πλατφόρμα myDATA – Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Υποχρεώσεις των Επιχειρήσεων για myDATA
- Κανάλια Διαβίβασης myDATA
- Παραστατικά myDATA
- Χαρακτηρισμοί και ΦΠΑ myDATA
- Προθεσμίες Διαβίβασης
- Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (Αναλυτικό – Συνοπτικό)
- Συμφωνία Λογιστικών Βιβλίων με myDATA
Βεβαίωση παρακολούθησης δωρεάν
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου λαμβάνετε δωρεάν βεβαίωση παρακολούθησης, που πιστοποιεί τις γνώσεις σας και είναι απαραίτητο εφόδιο για την εμπλούτιση του βιογραφικού σας.
Πιστοποίηση
Η GlobalCert είναι πρωτοπόρος φορέας πιστοποίησης που προσφέρει την υψηλής εξειδίκευσης πιστοποίηση Global Advanced. Αναγνωρισμένη ως Φορέας Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού, η GlobalCert διαθέτει σταθερή παρουσία στον τομέα της πιστοποίησης, η οποία ενισχύεται από πολυετή έρευνα και εμπειρία, με πιστοποιήσεις που καλύπτουν τους τομείς της πληροφορικής,των Επαγγελματικών Σεμιναρίων (Endorsed Programs) και των Επαγγελματικών προσόντων κατά ΕΣΥΔ (Professional Experts).
Η GlobalCert απολαμβάνει εγκρίσεις από τον ΕΟΠΠΕΠ και το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης ΕΣΥΔ, και συνεργάζεται στενά με τον παγκοσμίως αναγνωρισμένο Βρετανικό φορέα πιστοποίησης NOCN. Το NOCN το αναγνωρίζουν και το εμπιστεύονται εκπαιδευτικοί οργανισμοί, εργοδότες αλλά και εκατομμύρια σπουδαστές σε όλο τον κόσμο.
Σας παρέχουμε δωρεάν τα μηχανογραφημένα προγράμματα της εταιρείας Epsilon Net, και της UNION για παράλληλη εκπαίδευση και εξάσκηση στο χώρο σας. Κατά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίνεται η δυνατότητα πιστοποίησης γνώσεων από την από την Global Cert μέσω εξετάσεων