Αναδιοργάνωση της Επιχείρησης για Κερδοφόρες Πωλήσεις & Ικανοποιημένους Πελάτες
Στόχος του σεμιναρίου:
– Να Αναπτύξετε μία πρωτοβουλία ανα-σχεδιασμού
– Να Αναλύσετε και να Επανασχεδιάσετε ρόλους, αρμοδιότητες, εργασίες και διαδικασίες που απαιτούν βελτίωση
– Να Κατανοήσετε τη σπουδαιότητα και τα οφέλη της ανα-διοργάνωσης
– Να Αξιοποιήσετε τους υφιστάμενους πόρους
– Να Εφαρμόσετε τις αλλαγές
– Να Βελτιώνετε συνεχώς τις επιχειρησιακές σας λειτουργίες
Απευθύνεται σε:
– Επιχειρηματίες
– Γενικούς Διευθυντές
– Διευθυντές – Προϊσταμένους
– HR Managers
– Στελέχη Τμημάτων που επιθυμούν να κατανοήσουν σπουδαιότητα και τις μεθοδολογίες της αναδιοργάνωσης
Ημερομηνία Διεξαγωγής
Τετάρτη 17 Απριλίου 2019 | 14.00-22.00
Crowne Plaza Hotel | Μιχαλακοπούλου 50 | Αθήνα
Κόστος Σεμιναρίου
285€/ συμμετοχή
Ολιγομελές Τμήμα | Επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ 0,24%
Early Bird Offer*
235€/ συμμετοχή
*ισχύει για δηλώσεις εγγραφής έως τις 02/04/2019
Εισηγητής:
Ιωάννης Ζησιμάτος
Χρησιμότητα Αναδιοργάνωσης
– Όταν παρουσιάζονται δυσκολίες με τον συντονισμό, την εποπτεία, την έγκαιρη αναγνώριση λαθών, τον έλεγχο, την απόδοση αρμοδιοτήτων, τους τομείς ευθύνης, τα σημεία ελέγχου, την εργασιακή συμπεριφορά, την μη επίλυση και διόγκωση προβλημάτων, την επικοινωνία μεταξύ προσωπικού και τμημάτων
– Όταν σε μία επιχείρηση δεν είναι ξεκάθαρες αρμοδιότητες, οι ρόλοι και οι τομείς ευθύνης μεταξύ των μελών
– Όταν επιχειρηματίες και στελέχη έχουν θέμα διαθεσιμότητας χρόνου
Θεματολογία
– Οι διαφορετικές ανάγκες Οργάνωσης ανά τμήμα/λειτουργία
– Πως η αποτελεσματική οργάνωση όλων των τμημάτων αποσκοπεί στις κερδοφόρες πωλήσεις και στην ικανοποίηση των πελατών και των ανθρώπων της επιχείρησης
– Οργάνωση και δια-τμηματική επικοινωνία/συνεργασία
– Οι 5 πυλώνες της οργάνωσης
– Μέθοδοι ανάλυσης και αξιολόγησης του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης
– Πως μας επηρεάζει ο βαθμός οργάνωσης που έχουν οι πελάτες μας και οι προμηθευτές μας
– Από την οργάνωση στην αναδιοργάνωση
– Οι 6 σημαντικοί παράγοντες της αναδιοργάνωσης
– Ποια η διαφορά του προβλήματος με το σύμπτωμα
– Πως ανακαλύπτουμε και αξιολογούμε το πρόβλημα
– Που χάνονται οι διαθέσιμοι χρόνοι των στελεχών
– Πως οι στόχοι (εταιρικοί, τμημάτων, ατομικοί) και ο σχεδιασμός επίτευξης τους σχετίζονται με την αποτελεσματικοί οργάνωση της επιχείρησης
– Στόχοι και διεργασίες ( σχέδια δράσης/action plan )
– Τα βήματα βελτίωσης των διαδικασιών
– Στυλ Διοίκησης & Οργανογράμματα
– Θέσεις, ρόλοι, τομείς ευθύνης, σημεία ελέγχου
– Οι ευθύνες των Προϊσταμένων
– Πως κτίζουμε αποτελεσματικές Διαπραγματεύσεις
– Αποτελεσματική οργάνωση ανά τμήμα
– Αποτελεσματική δια-τμηματική οργάνωση
– Διαδικασίες λήψης αποφάσεων και αποτελεσματικές διεργασίες
– Πως η καλή οργάνωση αναπτύσσει τους ανθρώπους μας
– Παρακολούθηση της απόδοσης της οργάνωσης
– Συμβουλές BPI (Business process improvement)
– Συστήματα Διοίκησης και Action Plan
– Τυπικές Μεθοδολογίες και Πρότυπα Βελτίωσης Διαδικασιών
– Μέθοδοι μέτρησης της αποτελεσματικότητας της οργάνωσης
– Το δέντρο των αποφάσεων
Για πληροφορίες και εγγραφές
Βασιλική Χατζηθεοδώρου
T: 2310 30.90.33